Opis produktu
Zestaw naprawczy do opon:
- Kompresor samochodowy mini AMiO ACOMP-07 12V
- Zestaw naprawczy do opon bezdętkowych
Idealnie sprawdza się w terenie, kiedy nie ma możliwości wymiany przebitej opony w samochodach osobowych, ciężarowych, terenowych, quadach i motocyklach. Można szybko, bez ściągania opony z felgi dokonać szybkiej naprawy przebitej opony i uzupełnić w niej powietrze.
- zestaw umożliwia szybką naprawę przebitej opony
- w zestawie 5 sznurów wulkanizacyjnych, klej i akcesoria
- idealnie sprawdza się w terenie, kiedy nie ma możliwości wymiany przebitej opony
Należy jednak pamiętać, że jest to rozwiązanie tymczasowe, które umożliwia nam dojechanie do celu lub najbliższego wulkanizatora. Zestaw nie nadaje się przy przeciętej oponie lub bocznym przebiciu, a jedynie w miejscach gdzie jest bieżnik.
Właściwości kompresora AMIO:
- zasilanie poprzez gniazdo zapalniczki (12 V)
- ciśnienie eksploatacyjne: maks. 17 barów
- w zestawie 3 złączki do pompowania np. do piłek, materacy, opon rowerowych
- zintegrowany manometr
- wykonany z tworzywa sztucznego
- mały i lekki
Parametry techniczne kompresora AMIO:
- napięcie wejściowe: DC 12V
- maksymalne ciśnienie: 17 bar / 250PSI
- długość kabla zasilającego: 3m
- długość węża: 40cm
Wymiary kompresora:
- 180 x 65 x 110mm (dł. x szer. x wys.)
Zawartość zestawu:
- kompresor, 2 adaptery do pompowania piłek i materacy, igła, instrukcja obsługi
- 5 sznurów wulkanizacyjnych, klej i akcesoria
Instrukcja użycia:
- Usuń gwóźdź z miejsca, gdzie opona została przebita.
- Posmaruj frez załączonym klejem i wbij w dziurę pozostawioną po gwoździu zgodnie z kątem pod jakim ten gwóźdź wszedł w oponę, aby dobrze wypełnić dziurę klejem.
- Nawlecz sznur na szydło i zegnij na pół, końcówkami do góry.
- Posmaruj sznur klejem i naciśnij za pomocą szydła nawleczony sznur w otwór po gwoździu, zgodnie z kątem wcześniejszej penetracji.
- Zdecydowanym ruchem wepchnij szydło ze sznurem przez uszkodzone miejsce. Pamiętaj, aby sznur przeszedł przez całą warstwę opony. Uważaj, aby nie przeciągnąć całego sznura do środka. Dwa końce sznura powinny odstawać ok. 0,5 – 1cm ponad bieżnik opony. Zdecydowanym ruchem wyjmij szydło z opony (nie powinno się kręcić szydłem wewnątrz opony podczas jego wyciągania – może to spowodować jego złamanie).
- Odetnij dwie wystające końcówki sznura pozostawiając 5 mm nad oponą. Podczas jazdy sznur zrówna się z powierzchnią bieżnika.
- Kompresorem uzupełnij powietrze w oponie.