Wczytuję dane...
Reklamacje

Reklamacje

Reklamacja z tytułu udzielonej gwarancji na towar

Towary, które oferujmy w naszym sklepie internetowym i stacjonarnym są fabrycznie nowe, bowiem pochodzą bezpośrednio od producenta lub dystrybutora. Są najwyższej jakości i nie posiadają wad fabrycznych, charakteryzują się długą żywotnością i konkurencyjną ceną. Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby ryzyko wystąpienia problemu z towarem było minimalne, a Klienci byli w pełni zadowoleni ze świadczonych przez nas usług. Wierzymy, że dobre relacje z osobami kupującymi to możliwość długotrwałej współpracy, która będzie korzystna dla obu stron. W przypadku, kiedy dojdzie do sytuacji, w której Klient otrzyma niekompletny lub uszkodzony produkt, który nie będzie działał prawidłowo, a towar zostały nabyty przez konsumenta, wówczas możliwe jest złożenie reklamacji. Zostaje ona rozpatrzona w ciągu 14 dni, licząc od dnia, w którym reklamowane towary zostaną dostarczone do naszej placówki. 

 

W jaki sposób złożyć reklamację?

Jeśli wydaje Ci się, że złożenie reklamacji jest problematyczne - jesteś w błędzie. Pierwszym, najważniejszym krokiem jest wydrukowanie i wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacji, który dostępny jest tutaj. Następnie należy zapakować produkt, który podlega reklamacji. Nie możemy oczywiście zapomnieć o tym, aby starannie zabezpieczyć paczkę na czas transportu. W tym celu warto zaopatrzyć się w dodatkowe materiały ochronne, które dostępne są w wielu sklepach. Ważne jest, aby odsyłany towar był kompletny, w przeciwnym wypadku reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. Do przesyłki należy dołączyć wcześniej wypełniony formularz. Całość należy odesłać na następujący adres:

Grupa DWR s.c.
ul. Kościuszki 61F
43-190 Mikołów

 

Informacje o dostarczaniu towaru

Zanim zdecydujesz się na reklamację produktu, warto skontaktować się z nami mailem pod adresem biuro@dwr.com.pl. Jest to zdecydowanie najszybsza i najbardziej komfortowa możliwość łączności z naszą placówką. Pisząc wiadomość, Klient w każdej chwili może zawrzeć dowolne pytania, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą reklamacji towaru. Nasza wykwalifikowana kadra w możliwie najszybszym czasie udzieli wyczerpujących odpowiedzi, które będą satysfakcjonujące. Kiedy już przyjmiemy zgłoszenie reklamacji, w błyskawicznym tempie skierujemy do Klienta wiadomość zwrotną, która będzie zawierać instrukcję dalszego postępowania. Dodatkowo dołączymy specjalną etykietę, którą należy wydrukować. Klient nie może jednak zapomnieć o tym, aby odpowiednio zabezpieczyć towar podczas transportu. Zminimalizuje to ryzyko uszkodzenia paczki. Wcześniej wydrukowaną etykietę należy przykleić na opakowanie. Od momentu wysłania przez nas maila zwrotnego, masz 5 dni na to, aby nadać paczkę. Następnie zabierz przesyłkę do punktu nadania paczek przewoźnika "Paczka w RUCHu". Aby znaleźć wszystkie dostępne placówki, odwiedź stronę. Od momentu wysłania produktu przez Klienta, powinien on zostać dostarczony w ciągu 4 dni na wskazany adres. W razie jakichkolwiek wątpliwości możliwy jest również kontakt przez telefon:

tel.: 32 729 82 10 wew. 1
tel.: 535 505 510 wew. 1

 

Dodatkowe informacje

W przypadku jakichkolwiek niezadowoleń z Państwa strony, prosimy o dokładne informacje. Dzięki temu możemy skrupulatnie przeanalizować i znaleźć obszar, który jest naszą słabością i należy go poprawić. Wiemy, jak istotne są reklamacje dla wielu Klientów, dlatego też cenimy sobie, gdy otrzymujemy informacje na ten temat i cieszymy się, jeśli możemy udzielić pomocy.