Wczytuję dane...
Zwrot towaru

Zwrot towaru

Gwarancja zwrotu towaru

Jako jedni z niewielu gwarantujemy możliwość zrezygnowania z dokonanego zakupu bez zbędnych pytań, w ciągu 30 dni od chwili, w której przesyłka została odebrana. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest to kwestia, dlatego też zrobiliśmy ogromny krok w stronę Klientów, przedłużając termin ustawowy, wynoszący jedynie 14 dni. Nie musisz w żaden sposób się tłumaczyć - w każdym przypadku rozpatrzymy zwrot pozytywnie. Jako, iż stacjonujemy na rynku już od jakiegoś czasu, wiemy jak istotne są zwroty w przypadku firm. Dlatego też ukłoniliśmy się w ich stronę, umożliwiając również firmom dokonanie tej czynności. Wierzymy, że dzięki temu jesteśmy w stanie zbudować nieskazitelną relację z Klientem, która zaowocuje długotrwałą, korzystną współpracą dla obu stron.

 

W jaki sposób zwrócić towar?

Wbrew pozorom zwrot towaru to bardzo łatwa czynność, która wymaga jedynie minimalnego zaangażowania. Przede wszystkim konieczne okaże się wydrukowanie i wypełnienie specjalnego formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Wystarczy podać podstawowe dane, takie jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, a następnie podpisać odpowiednie oświadczenie. Nie powinno to nam zająć więcej niż 10 minut. Kolejnym krokiem jest zapakowanie produktu, który będzie zwracany. Ważne jest, aby starannie zabezpieczyć towar na czas transportu, aby nie uległ uszkodzeniu. W tym celu warto użyć specjalnych materiałów dostępnych w wielu punktach sprzedaży. Zwrotowi podlegają tylko i wyłącznie w pełni kompletne, nowe produkty. Wysłanie niekompletnego zestawu skutkuje negatywnie rozpatrzonym zwrotem. Klient do przesyłki powinien dołączyć wcześniej wypełniony formularz. Paczkę należy odesłać na następujący adres:

Grupa DWR s.c.
ul. Kościuszki 61F
43-190 Mikołów

 

Korzystne warunki przesyłki

Zależy nam na dobrym kontakcie z Klientami, dlatego też w przypadku zwrotu konsumenckiego, pokrywamy koszty związane z dostarczeniem zamówienia, do wysokości najtańszej opcji dostawy w ofercie sklepu. Dlatego też, jeśli zdecydowałeś się na droższą przesyłkę, nie otrzymasz zwrotu różnicy pomiędzy kosztem najtańszej opcji, a tej, na którą się zdecydowałeś. Warto więc wybrać najtańszą opcję, która w całości zostanie zwrócona Klientowi. 

 

Doskonale wiemy, jak wysoki może być koszt odesłania towaru, w przypadku braku umowy z przewoźnikiem. W trosce o dobro naszych Klientów zdecydowaliśmy się na możliwość zwrotu danego produktu za pośrednictwem Paczki w RUCHu, którą to należy skierować do punktu PPP: 196864: Katowice, plac Kasprowicza 5 korzystając z banera. Po ciężkich negocjacjach udało nam się dojść do konsensusu i wspólnie zaproponowaliśmy cenę 8 zł, która to jest korzystna dla każdej ze stron.

 

Warunki zwrotu na konto bankowe

Środki z tytułu odstąpienia od umowy zawartej na odległość zostaną zwrócone na numer konta bankowego, który został podany w formularzu, dlatego też warto zwrócić uwagę na ten element w sposób szczególny. Gwarantujemy szybkie podjęcie niezbędnych działań, dlatego pieniądze w błyskawicznym tempie znajdą się na koncie Klienta. Nie zwracamy środków pieniężnych za pośrednictwem poczty, a także nie przyjmujemy przesyłek, które zostały wysłane za pobraniem. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, Klient będzie zmuszony ponieść koszty nadania przesyłki, a my nie możemy zwrócić za to gotówki.

 

Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt:

tel.: 32 729 82 10 wew. 1
tel.: 535 505 510 wew. 1
e-mail: biuro@dwr.com.pl