Interfejs diagnostyczny, kabel VAG USB OBD II-4 (Audi, Seat, Skoda, VW)

25,99 zł brutto
21,13 zł netto
Wysyłka od: 8.00 zł czytaj więcej
Inny
Producent: Inny
Model: S45-5956
Gwarancja: 12 miesięcy
Realizacja zamówienia: 24 godziny
Poinformuj mnie, gdy produkt będzie dostępny
i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online
Zamów ten produkt przez telefon:
32 729 82 10
pon.-pt.: 8.00 - 16.00

Interfejs Audi / Seat / Skoda / Volkswagen VAG OBD2 USB VAG-COM Release 409.1

Interfejs diagnostyczny Obd2 USB KKL + VAG-COM Release 704

Grupa VW (Audi / Seat / Skoda / Volkswagen) 1988 - 2004

 

Jest to wysokiej klasy urządzenie. Dzięki interfejsowi USB po podłączeniu do Twojego PC będziesz mógł diagnozować auto w zakresie całej elektroniki:

  • Elektronika silnika
  • System ABS
  • Poduszki powietrzne SRS
  • Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków
  • Centralny zamek, alarm - fabryczne
  • Skrzynia biegów automatyczna
  • Liczniki i wskaźniki
  • Radio, system nawigacji, telewizja
  • System dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
  • Klimatyzacja
  • System pomocy przy parkowaniu
  • Regulacja zasięgu świateł (ksenony)
  • Szyberdach itd....

 

Umożliwia diagnozowanie następujących modeli samochodów:

  • VW Polo do 2007 r.
  • Seat Ibiza do 2007 r.
  • Skoda Fabia I do 2007 r.
  • Skoda Octavia I do 2007 r.
  • oraz auta wyposażone w złącze OBD2 i wykorzystujące standard ISO 9141 do 2004 r.

 

Interfejs w samochodach Audi / Seat / Skoda / Volkswagen umożliwia:

Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, a oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, itd.),
  • inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
  • podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)

 

Przy odrobinie doświadczenia można:

  • adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
  • programować immobilizer
  • regulować stan licznika (cofnąć licznik)

 

Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika, np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie ich, diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki. Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym .

 

Nie musisz z byle problemem iść od razu do autoryzowanej stacji obsługi, oni też posiadają takie urządzenie i też na podstawie jego dokonują napraw. Interfejs powstał jako alternatywa dla oryginalnych urządzeń takich jak VAG 1551 VAG COM czy VAS. Koszty zakupu urządzenia są niewspółmiernie małe w porównaniu ze wspomnianymi, a możliwości znacznie większe niż nawet KTS 5xx.

 

Wymagania sprzętowe:

  • komputer PC lub laptop Pentium III lub nowszy
  • 256 MB RAM
  • port USB

 

Na życzenie Klienta po dokonaniu zakupu dajemy możliwość pobrania oprogramowania obsługującego interfejs.

Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...